Vårbabbel-bubbel
Hur har ni det i sommarvärmen? Här är det lite upp och ned, mest upp :) lite allergier och mycket promenader, massa trevliga samtal och goa vänner.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Fina samtal och promenader här också. Värmen känns ju närmast drömlik! 🙂
/Désirée
Gick långt igår. När jag summerat de två promenaderna var jag uppe i 1,1-1,2 mil .. Så idag är jag öm i fötterna. Planerar inget omfattande gående idag.. Får se om jag inner ut en stund i alla fall.
//Ida
Så snyggt det blev! ❤️
//Ida
#3 Köket är sååå snyggt🙂
Här är det varannandagsmående som gäller känns det som😕
Igår hade vi en härlig dag på Marstrand med bror och svägerska. Lugn och fint och vi var hemma runt 18-tiden.
I natt har jag haft sååå ont och nu börjar det lätta så att jag kan sitta vid datorn. Så fort jag bryter mina vanor så straffar det sig känns det som. Jag brukar inte gnälla men det känns hopplöst nu. Nog om det…
Solen skiner över Göteborg och det ser i alla fall ut att bli en härlig dag🙂
/Maria

Typ en vända ut ….
och en vända in…..
OCH ändå sjöbtöt !!!!!
Medarbeterare på Kost
Efter en bautasvacka rent kroppsligt med diverse sjukhusvistelser så mår jag toppen 😃 extra glad är jag över att få komma hem från sjukhuset och må bra lagom till midsommar! ☀️
#7 oj sjukhusvistelser är inte roligt! Hoppas det inte är allt för allvarligt? På den här fronten genomlever jag forledes min personliga utvecklingskris.. Men jag tror jag ser en öppning i alla fall. Jag passar på att njuta av havet, skogen och goda vänner.
//Ida
Tack och lov var det inget allvarligt! 😃 dom misstänkte först blindtarmen eller utomkveds, men det var ingetdera. 🙂
Åh vad skönt! Varken blindtarm eller utomkveds är att leka med.. Fick du svar på vad som gjorde ont då?
//Ida
Nej det förblir ett mysterium. Tydligen är det rätt vanligt med rejäla buksmärtor (inte bara den tillhörande molvärken) när man är gravid. 🙂 Blir jag sämre igen så får jag komma in på koll direkt, de har mig lite på "stand-by" just nu så att säga. De är beredd på att jag kan komma när som helst. Känner mig verkligen i goda händer.