Det var inte många frågor som passade mig
Ändå äter jag nyttigt, tycker jag
Äter min frukost på jobbet men aldrig direkt på morgonen.
Äter en hemmalagad matlåda till lunch (fanns inte som alternativ)
Men det är alltid roligt med tester
/Maria

Enligt quizzen äter jag en balanserad kost mellan bra och dåligt - men jag tror inte på den quizzen då våra kroppar fungerar olika och medans vissa människor mår bra av vissa saker mår en annan människa bra av någonting annat.
Och nyttigt och onyttigt är så olika från dietist till dietist - vissa tror på mycket fett och lite kolhydrater medans andra tror på lite fett och mycket kolhydrater. 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Jag är ju en riktig fråge-quiz nörd så jag tycker att det är roligt 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Fungerar inte så bra på en LCHF:are. 
Pastasallad, bröd och fettfritt går bort direkt.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Behöver inte göra quizen för att veta att pastasallad blir URK i vilket fall som helst, finns det något värre att äta.
Pasta ska vara NYKOKT och AL DENTE.
Jag äter säkert inte nyttigt i perioder. Men gör nog inte helt fel ändå eftersom mina värden är bra och jag är väldigt frisk (utom järnvärdena, men det har andra orsaker…).

#6. Så skönt att höra att jag inte är ensam om att inte gilla pastasallad (oavsett övrig föredragen diet). Kall pasta?? Jag kan inte få ner det. Men folk envisas med att bjuda på det.
Tack, bergspuman!
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Inget att tacka för. Mer motbjudande hoprafs än de där beklämmande plastkartongerna med dito kalla plastkorvar inuti, finns inte. Ingen förlust att avstå ha ha
.
Vänligen respektera att det finns människor som äter pastasallad med glädje och att pastasallad är mat och därför inte bör beskrivas i otrevliga termer.
/Désirée

Haha, vilka usla svarsalternativ!!