Anmäla Troll
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Just nu så är det ett Troll av allra värsta sort som härjar på iFokus.
Ledingen blockerar kontona så fort de hinner men jag uppmanar er ändå att hålla ögonen öppna och ni som har Insider får väldigt gärna anmäla Trollets inlägg.
Ni kommer inte att ha några bekymmer att lura ut vilka inlägg det är som är skrivna av Trollet för de är så pass grova och hemska.
Även extremt äckliga bilder har förekommit.
Tack för er hjälp
Mitralis
Sajtvärd Kost

på kost?
Kom hit av en slump men vill ändå fråga som #1 Är det bara här eller på alla sajter? (Såg inte att du redan hade svarat ;))
What doesn't kill you makes you stronger.

jag tycker inte man behöver varna för troll om man som värd försöker läs allt så kan man ganska nabbt ta bort trollen.
min sajt där har jag inte haft mer än ett "troll" på evigheter eller nej hon är inget troll utan det var rent egoistiskt person angrepp.
Så när trollen kommer agerar värden inte läsarna

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 Normalt så går jag inte ut med sådana här varningar, men det här är/var verkligen någonting i särklass. Det här är en äkta Troll som skapar konton endast för att jävlas.
Jag har tyvärr inte möjlighet att sitta här 24/7 så därför så går jag ut med detta meddelande för att informera om att jag har uppmärksammat situationen. Jag tar givetvis bort alla inlägg som jag ser och det är även ett nätverk på medarbetarsajten som försöker hålla det hela under kontroll.
Obehagligt! Men ögonen är öppna!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade