Då var det dax igen då:)
Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv igen och med starkare motivation än på länge..
Har varit sjuk i snart ett halv år..och kilona har krypit på mig..Ökat ca 10 kg på den här tiden…dels pga stress och mindre förmåga att röra på mig..och en hel massa tröst ätande:(
Men nu sa ska jag dra in på de snabba kolhydraterna,1-timmes promenader varje dag..och har även beställt Yoga dvd:er som jag ska prova..för stressen och lugnets skull..
Så i sommar på min sons student ska jag banna mig vara smal och snygg..:)
Lycka till. Rapportera gärna hur det går för dig 
KÖR SÅ DET RYKER!
Lycka till! 

Tack! Rapport kommer 

Yes..Vågen visade -1,5 kg idag efter en vecka..Så glad jag blir:) Och det bästa är att jag är inte ett dugg sötsugen..När familjen fikade dricka och tårtbit på IKEA,då drack jag kaffe och åt en apelsin..och det berörde inte mig ett dugg:)
Känns Great:)

Nu har 3 veckor gått på mitt hälsosammare liv..och vågen visar -4,4 kg ;) Känns fiiiiiiiint;)
Grattis! 
wow! Jättebra jobbat, vad duktig du är!!!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Tack…och det går så lätt..ÄN… Det är väl enda fördelen med att ha varit sjuk och sjukskriven i flera månader..att nu när jag börjar bli frisk igen..så har jag så mkt jäklar anamma och beslutsamhet…ska banne mig i ngt snyggt fodral på sonens student..så är det bara ;)
Du har en skön inställning 
Vad kul att det går bra :)