Är ni periodare? :P
Med maten alltså?
Jag märker att jag har perioder då jag äter ganska ensidigt ett tag, sen byter jag till något annat..osv.
Tex åt jag till största delen sallader ett par tre veckor. Sen blev ägg och makrill frukost, lunch och mellanmål några veckor. Ägg o bacon sen. Riskakor. Och nu är det stekt köttfärs med grönsaksmixer..
Äter ni alltid lika varierat, eller är ni också periodare?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag tror faktiskt att de flesta är mer eller mindre matperiodare
Sen tar man sig i kragen och kommer på nått nytt och då återkommer den nya rätten rätt ofta under en period.
/Désirée
Jag är helt klart en periodare :) Kan äta samma saker flera veckor, för att sedan byta till en annan favorit :)

Samma här! Instämmer i kören 
Jag är helt klart en periodare. Mina perioder brukar hålla i sig runt 3 veckor och då vill jag bara äta samma sak hela tiden, sen blir jag less och hittar något nytt. Dom senaste veckorna har det varit chips, nu har jag gått över till färska grönsaker, vill inte äta någon varm mat alls.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Oh ja!
Alldeles innan fastan var jag heltorsk på potatisbullar/rösti och liknande, gärna med soya-citron att dippa i. Och en stor blandad sallad med olja-vinägerdressing och lök.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Nej, jag har familj som "tröttnar" på maten om man har den mer än en gång i veckan. Men jag skulle lätt kunna bli periodare, om jag fick.
Då skulle jag börja med en period med spaggetti och min supergoda (bara jag som tycker) tomatsås med squash och vitlök. Det skulle jag äta varje dag tills det kom ut genom örona 

Fungerar inte för mig då mina föräldrar och syskon inte vill äta samma sak varje kväll, och mattanterna i skolan inte vill laga samma mat varje dag :(
Jag är helt klart en periodare, äter saker vecko vis. Endast för att jag är sugen på det.
Kan äta samma mat rätt i över en vecka, just nu är jag inne på 5e dagen med ris + keso. Något utav det godaste jag vet =)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Jag äter ofta samma mat när jag är ensam hemma.