Kost iFokus

Kost

Etikettandraaspekterpåhälsa
Läst 1541 ggr
Mitralis
0

När är det kört?

Hur stort litet avsteg från din korthållning behövs det för att du ska tycka att dagen är körd när det gäller kosten?
Räcker det med en liten chokladbit, eller har du lite högre tolerans?
Är det bara dagen som blir "förstörd", eller spiller det över på hela veckan?

[Mairah]
0

Intressant fråga du tar upp. Har märkt på senare tid att det behövs inte så mycket extra nuförtiden, för att kroppen ska reagera..Obestämd Fast oftast så jämnar det ut sig efter någon dag, bara jag tänker på vad jag stoppar i mig.

ettlitetalias
0

För mig så blir dagen förstörd när jag stoppar i mig något onödigt som jag absolut hade kunnat skippa för jag var knappt sugen på den till att börja med, som typ en munk eller liknande på jobbet. Då rasar allt vad motivationen heter. Ibland rättar det till dig dagen efter, och ibland så rullar det bara på (som det gjort nu i snart en månad… Obestämd)

Zabbio
2

Dagen är inte förstörd, jag bara tar tillfället i akt att äta mer snask när jag ändå börjat… :D

…kanske min brist på ånger är orsaken att jag inte går ner i vikt längre..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Mitralis
2

#3 Aaaa, duuu, där sa du nått. Det kanske är det som är felet för mej ocksåObestämd Har inte vett att skämmas eller känna ånger efter en tårtbuffé.

Anterrabae
0

Jag skäms inte heller. Jag vet att jag äter bra generellt, så när jag kalasar så får det vara. Däremot så gör avsteg som jag inte tål sig tillkänna i flera dagar. Men de är inte karaktärsrelaterade, utan snarare olyckor

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade